Smykke fra Butler

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Super flot jeg kommer i tanke om de store perler jeg har liggende så jeg tror jeg prøver, men så er jeg jo en kopist eller hvad :doh: :?: men det er jo ikke sikkert det er samme str perler =)) :)) men hvor er det flot Butler :x-
Du må hjertens gerne være kopeist. Er vi ikke allesammen lidt det ?????
Hvor får vi ellers alle vores ideer fra. Det er da ved at se andres og hvad der er rundt om
Så velkommen til det. Der går ingen skår af mig :-D :-D :-D :-D :-D :dance: :dance: :dance: :dance:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
butler
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Flot armbånd du der har fådet lavet. hvordan har du lukket den :?:
Vi er vel alle en gang imellem kopister :whistle: eller rater sagt vi bliver alle inspireret af hianden og det er vel også det er er meningen med dette forum. Ellers kunne vi jo bare sede og putte med vores ting her hjemme og aldrig få tilbagemelling på det vi laver.
Hej jeg har lavet det med FG karabinhagelås sat fast på wiren. Starter med at lave lukning med øjet inden jeg spænder det op på min ramme, og afslutter med at lukke med låsen. Det kan jeg bedst lidet at bruge til mig selv
butler
Opal
Opal
Kontakt:
Lavede mine øreringe i aftes af de perler som jeg havde købt hos smykkeunivers. Perlerne er de samme som dem jeg lavede af sidst, og som jeg ikke slev fik lov at beholde. Tråden er noget tyndere, og jeg tror jeg gerne vil have en tråd der er lidt tykkere, men ikke så dyk som den forrige. De kan jo altid pilles fra hinanden igen ;) ;)
Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
:ymhug: Flotte øreringe. håber at du får lov til at behole dem denne gang. Ellers må du jo igang i gen.( det er en skam med alle de bagdøre) hi hi ;;)
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
De er bare flotte, Butler :-bd
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Kontakt:
Hej
Jeg har en veninde som skal op til eksamen på fredag og så er hun færdig. Derfor har jeg lavet dette smykke i dag. Kan jeg godt være bekendt at give hende det.
Billede
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Den er rigtig rigtig fin! Veninden vil være super glad for den!
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja du kan sagtens være bekent at give din veninde det flotte halssmykke flot arbejde. :clap: :clap: :clap: :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Butler altså hold kæft (Undskyld )hvor er det super flot :clap: jeg kender dig ikke (endnu) men hvis jeg var din veninde ville jeg være super stolt hvis jeg havde den halskæde på hold op hvor er den flot :romance-heartbeating: ^:)^ ^:)^ jeg skal lige høre også hvor har du købt dine kobberørehænger :?:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Ja, jeg sige ligesom Lisbeth, hun bliver da vildt glad for det flotte smykke. :-bd
Rigtig flot arbejde, Butler
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar