Hov hov Charlotte... Jeg synes du er lidt efter de to søde kvinder Da jeg trækker lod kan jeg desværre ikke hjælpe dig
Men hvem ved måske du er heldig alligevel og kan få Lise og Kirsten til at lave et ur. Jeg vil også gerne se hvad de kan få ud af det. Tror så absolut det kunne blive ret fantastisk
Forresten, nævnte du noget med bestikkelse? Det havde jeg slet ikke taget med i mine overvejelser... Hmmm. Send mig en PB så snakker vi om det
Nej, spøg til side, det er ren lodtrækning
Charlottes skrev:Irene er det dig der skal trække lod om hvem der skal sende til hvem? For så vil jeg gerne vide hvor meget du skal have i bestikkelse for at lade mig få Lise som bytte-bytte-offer? Hun skal TVINGES til at lave et ur så hun også kan blive fan af dem og dette er den eneste måde jeg kan tvinge hende på.
Charlotte: jeg vil super gerne prøve at lave et smykke-ur Så jeg krydser fingre for, at det bliver dig, der skal sende til mig Og jeg garanterer, at det nok skal blive smukt
Charlottes skrev:Irene er det dig der skal trække lod om hvem der skal sende til hvem? For så vil jeg gerne vide hvor meget du skal have i bestikkelse for at lade mig få Lise som bytte-bytte-offer? Hun skal TVINGES til at lave et ur så hun også kan blive fan af dem og dette er den eneste måde jeg kan tvinge hende på.
Charlotte: jeg vil super gerne prøve at lave et smykke-ur Så jeg krydser fingre for, at det bliver dig, der skal sende til mig Og jeg garanterer, at det nok skal blive smukt
Irene > Hvor meget var det du kunne bestikkes med?
Lise > Jeg har faktisk kun dem jeg selv vil lave noget med lige nu (plus et guldfarvet til salg) men der kommer lidt flere ind af døren snart. Det er det med de dumme 3-ugers ventetid fra Kina du ved.
Irene > Hvor meget var det du kunne bestikkes med?
Lise > Jeg har faktisk kun dem jeg selv vil lave noget med lige nu (plus et guldfarvet til salg) men der kommer lidt flere ind af døren snart. Det er det med de dumme 3-ugers ventetid fra Kina du ved.
Charlotte: når du får den næste sending hjem, vil jeg lige overveje, om jeg skal have købt nogle. Men lige nu venter jeg spændt på elefanten