Bytte-Bytte Marts/April?

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Hov hov Charlotte... Jeg synes du er lidt efter de to søde kvinder :)) Da jeg trækker lod kan jeg desværre ikke hjælpe dig :p
Men hvem ved måske du er heldig alligevel og kan få Lise og Kirsten til at lave et ur. Jeg vil også gerne se hvad de kan få ud af det. Tror så absolut det kunne blive ret fantastisk ;)-
Forresten, nævnte du noget med bestikkelse? Det havde jeg slet ikke taget med i mine overvejelser... Hmmm. Send mig en PB så snakker vi om det :ymdevil:
Nej, spøg til side, det er ren lodtrækning ;;)
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Øv. Så må jeg bare håbe på at heldet er med mig. ;)) Og ja, jeg tror også de kunne lave et rigtig smukt ur hver. :D Og inspiration kan man jo altid bruge. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hejsa,

Jeg vil også gerne prøve at være med.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Irene skal vi ikke gætte hvem det er fra med vores forbogstav :?: men jeg er lidt ked af at ikke alle har vist noget, men det kommer måske næste gang :-D
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Charlottes skrev:Irene er det dig der skal trække lod om hvem der skal sende til hvem? For så vil jeg gerne vide hvor meget du skal have i bestikkelse for at lade mig få Lise som bytte-bytte-offer? Hun skal TVINGES til at lave et ur så hun også kan blive fan af dem og dette er den eneste måde jeg kan tvinge hende på. :ympray: ;)-
Charlotte: jeg vil super gerne prøve at lave et smykke-ur :x- Så jeg krydser fingre for, at det bliver dig, der skal sende til mig :ymhug: Og jeg garanterer, at det nok skal blive smukt :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Lise skrev:
Charlottes skrev:Irene er det dig der skal trække lod om hvem der skal sende til hvem? For så vil jeg gerne vide hvor meget du skal have i bestikkelse for at lade mig få Lise som bytte-bytte-offer? Hun skal TVINGES til at lave et ur så hun også kan blive fan af dem og dette er den eneste måde jeg kan tvinge hende på. :ympray: ;)-
Charlotte: jeg vil super gerne prøve at lave et smykke-ur :x- Så jeg krydser fingre for, at det bliver dig, der skal sende til mig :ymhug: Og jeg garanterer, at det nok skal blive smukt :x-
Irene > Hvor meget var det du kunne bestikkes med? ;)-

Lise > Jeg har faktisk kun dem jeg selv vil lave noget med lige nu (plus et guldfarvet til salg) men der kommer lidt flere ind af døren snart. ;)- Det er det med de dumme 3-ugers ventetid fra Kina du ved. :(-
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:
Lise skrev:
Irene > Hvor meget var det du kunne bestikkes med? ;)-

Lise > Jeg har faktisk kun dem jeg selv vil lave noget med lige nu (plus et guldfarvet til salg) men der kommer lidt flere ind af døren snart. ;)- Det er det med de dumme 3-ugers ventetid fra Kina du ved. :(-
Charlotte: når du får den næste sending hjem, vil jeg lige overveje, om jeg skal have købt nogle. Men lige nu venter jeg spændt på elefanten :x-
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lise Elefanten er sendt idag så du skulle have den imorgen :x-
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Lise Elefanten er sendt idag så du skulle have den imorgen :x-
Herligt Lisbeth - jeg glæder mig. Din kobberkæde bliver også sendt i dag.
Smykkehilsener
Lise

Charlottes
Opal
Opal
Lise > Det er bare i orden. :)-
Besvar