vases perlerier.....

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er nogle rigtig flotte ting du har lavet. Både smykkerne og dine forskellige interiør-designs (staves?). :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Hvor er du bare kreativ. Dine engle er noget af det sødeste, virkelig flotte viklinger og så er det en super idé med dine dekorationer :-bd Jeg er vild med det hele :x-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
:ymblushing: mange tak:)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Havfruen skrev:Jo vase det er fint at tråden er nikkelfri :-D , men jeg ville måske godt have nogen af dine engle og vi bruger kun sølv her i vores butik ;;) . så det er kun fordi jeg synes de er søde. :clap:
@-) mener du at du måske vil have dem i din butik ? :-0 Sorry jeg er altså lidt fatsvag nogen gange men er det det du mener???
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det har ikke noget med fat svag at gøre jeg kunne jo bare have skrevet hvad det var jeg tænkte på, du kan jo ikke læse mine tanker.
Ja jeg kunne godt tænke mig at købe enogle stykker og så prøve dem i butikken, men da skal tråden være i sølv for de skal kunne bruges som vedhæng til en kæde. jeg ved også at prisen så bliver lidt dyre .men sodan er det med sølv. men du skal ikke købe sølv bare for min skyld .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Ok tak for dit svar-og ikke mindst din tillid til min kunnen:)

Hvis jeg køber sølvtråd skriver jeg lige til dig. Ikke noget forpligtende selvfølgelig. jeg vil lige overveje det for det kunne da være sjovt at se om folk var interesseret:)

Tror du at en sølv-tråd mm. på 1 mm er stærk nok til at kunne bruges som vedhæng? eller skal der o-ring eller karabinhage i?

Jeg vil prøve om jeg kan skaffe et lille stykke tråd billigt (men stort nok til at øve lidt) og så kan vi lave et forsøg. Jeg ved slet ikke hvor sart sølv er ifht. mærker fra tænger osv. når man vikler-men det må der være en løsning på.....
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
1mm er en fin tykkelse og jeg har selv øskner og karebinhager så der er ikke noget der. men det er ikke sikket at jeg kan tage rat mange for min kære mand er ikke så vild med dem Øv Øv og vi er fældes om det der sker her i butikken så vase du skal ikke bøvle meget med at få fat i sølvet. og ellers kan jeg send lidt til dig.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Havfruen skrev:1mm er en fin tykkelse og jeg har selv øskner og karebinhager så der er ikke noget der. men det er ikke sikket at jeg kan tage rat mange for min kære mand er ikke så vild med dem Øv Øv og vi er fældes om det der sker her i butikken så vase du skal ikke bøvle meget med at få fat i sølvet. og ellers kan jeg send lidt til dig.
det helt i orden Havfrue. lad os se hvad der sker hen ad vejen. først skal jeg ihvertfald lige se om jeg kan arbejde med sølvtråd-og se om jeg kan skaffe et stykke til en pris jeg vil betale:)
mace
Safir
Safir
anna-edith skrev:Jeg køber mit sølvtråd hos scandinavianbeads.com, jeg synes hun er rimelig i pris. Ved hun har sølvtråd i ca. 1mm.
Jeg handler mest hos cyberimport og scandinavianbeads, da jeg synes det er priser der passer mig bedst
Jeg synes scandinavianbeads.com er dyre med deres sølvtråd de tar 43kr for 1,5meter 0,5 tråd som vejer ca 3 gram

sidst jeg købte sølvtråd gav jeg ca 6,50kr pr gram så for 43kr kan jeg få ca 6,62 gram altså lidt over 3 meter

Man skal sætte sig lidt ind i hvad sølv vejer pr meter i de forskellige tykkelser for at overskue priserne når de sælger pr meter og ikke pr gram
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Ok tak for tippet:D alle tiders at vide....
Besvar