Skitse til nyt brude smykke
Redaktør: rumlebumle
Jeg kan godt se farven er lige i øjet Kirsten, jeg tror desværre de bliver for små, til det design jeg havde tænkt mig...
Men TAK FOR HJÆLPEN 
det er bare helt ok
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
WOW!
Er du gal hvor bliver du flot i den kjole og med det tilbehør. Jeg håber du viser billeder af jeres bryllup herinde når det hele engang er overstået.
Er du gal hvor bliver du flot i den kjole og med det tilbehør. Jeg håber du viser billeder af jeres bryllup herinde når det hele engang er overstået.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Så er jeg kommet lidt længere med projektet

Hi hi... Ja det er et af mine gamle designs...vase skrev:Ihh den er fin:D Synes at jeg har set en der ligner stjerne der før;)
jeg glæder mig også helt vildt at se dit smykke....meeeen også at se det hele på som helhed......
minder lidt om sådan en kjole fra serien Merlin.....som selvf. sikkert også er i den tid i jo gerne vil portrere
dit hår skal jo absolut ikke være løst, måske med noget fletning eller hvis en kan lave noget netagtigt bagtil - rigtig middelader look.....
her er lidt inspiration:

minder lidt om sådan en kjole fra serien Merlin.....som selvf. sikkert også er i den tid i jo gerne vil portrere
dit hår skal jo absolut ikke være løst, måske med noget fletning eller hvis en kan lave noget netagtigt bagtil - rigtig middelader look.....
her er lidt inspiration:

Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??