Afstemning Vinderen er fundet.
Redaktør: rumlebumle
- Prins Albert
- Smaragd

Hvilket navn vil du give til dem, vores net navn eller vores rigtige navn?
Ihh - tak altså
Også et tak til Pearls & Pieces for de fine præmier og til SiN for al sliddet med afviklingen af konkurrencen

Et stort og velfortjent

til AM, der med sin hotte kobber-efterårs-drøm har fortryllet mig totalt!!!

Også et tak til Pearls & Pieces for de fine præmier og til SiN for al sliddet med afviklingen af konkurrencen
Et stort og velfortjent

til AM, der med sin hotte kobber-efterårs-drøm har fortryllet mig totalt!!!
Åhh - jeg håber da det er alle - der er jo rigtig mange super inspirerende budbrumbear skrev:Det er vel kun vinderbuddene der skal på facebook, eller?
- og så vil jeg bare ELSKE at se prinsens brugernavn tone frem på en seriøs butiks side
- Prins Albert
- Smaragd

Som andre spørger
er det vinderne som kommer på facebook? Navn eller brugernavn?
Vil bare for en god ordensskyld sige at navne er personlige oplysninger så der skal tilladelse til, så at tie er ikke det samme som at sammentykke
Hvis det er alle bud der kommer op vil jeg frabede mit navn bliver brugt, brugernavn er okay.
Og HJERTELIG tillykke til AM og Blue !

er det vinderne som kommer på facebook? Navn eller brugernavn?
Vil bare for en god ordensskyld sige at navne er personlige oplysninger så der skal tilladelse til, så at tie er ikke det samme som at sammentykke
Hvis det er alle bud der kommer op vil jeg frabede mit navn bliver brugt, brugernavn er okay.
Og HJERTELIG tillykke til AM og Blue !
Stort tillykke til jeg begge 2
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)