PostDK ønsker faktura men ???

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Pia skrev:Jeg må sige: Camilla er smart :ar!
Deres gebyrer er jo helt vanvittige! Så jeg synes helt ærligt ikke, jeg behøver at gøre deres arbejde lettere ;)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
brumbear skrev:Takker for jeres svar :-bd

Sender dem en mail at de må fortælle mig hvad der er i pakken før de kan få en faktura.

Har pakker på vej med meget forskelligt indhold, så den der gode ide med at sende faktura med laveste værdi hopper de nok ikke på :))
Hvis de ikke hopper på den får du bare et brev om at indholdet ikke svarer til din kvittering, og at du bedes sende den korrekte kvittering. Oftest hopper de nu faktisk bare på den ;) Det er jo meget tit rimelig vag beskrivelse der står på din paypal kvittering... Og du er jo i god tro, når ikke de har specificeret nærmere hvem pakken kommer fra. Du har da bare glemt at du også havde bestilt andre ting fra Kina :))
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Kolding
Tror du ikke at de har åbnet pakken?
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
brumbear skrev:Tror du ikke at de har åbnet pakken?
Nej, det er jeg faktisk rimelig sikker på de ikke har... Og hvis de har er det jo også ligegyldigt. Jeg gætter på du har købt noget smykke relateret og derfor har flere kvitteringer hvor der bare står "jewelry supplies" eller andet lignende. Så de kan umuligt vide om det så er de "rigtige" ting du har sendt en kvittering på, det kan jo sådan set sagtens være den rigtige kvittering du sender af sted, det kan du jo ikke vide. Skulle de synes det er helt hen i vejret, skriver de bare tilbage og beder om en anden. Du kan jo faktisk ikke vide om det er den rigtige, når ikke de giver dig flere oplysninger, så jeg mener ikke det kan være dit problem at de giver dig mangelfulde oplysninger. Du forsøger jo bare at give dem de manglende oplysninger hurtigst muligt. ;)
Besvar