Perletræf i det Nordsjællandske d. 18. september

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Så er listen over deltagere foreløbig sådan :
Lise Sonne
Mette
Anja
Liza
Anna-Edith
Lisbeth og Rudi

Glæder mig til at se jer og der er stadig masser af plads til andre, som har lyst.

Vi ses på søndag.
;)-
Senest rettet af Lise Sonne tors 15. sep 2011 08:11, rettet i alt 2 gange.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lise: jeg kan godt se hvad du mener. Men det er desværre for tidligt for mig. Øv. Men jeg håber I får en rigtig god dag. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil rigtig gerne deltage, hvis jeg er kommet mig over min forkølelse.. Dvs ingen stemme, til glæde for familjen :)) , mat og træt i kroppen, men ingen feber eller andet.. Har fået tiltusket mig en plads i Mettes aka Shawnees bil.. Tark Søde :ymhug:

Men er det ok, hvis jeg giver dig endelig besked på fredag Lise ?? Så burde jeg da vide om hvorvidt jeg er ovenpå eller ej...

Vi ses.. Forhåbentlig.... B-)
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
I skal desværre nok ikke regne med mig, vi har ekstra barn i weekenden, som skal afleveres søndag. :((
Pia
Opal
Opal
jeg ville frygteligt gerne dukke op- men det er desværre helt umuligt
håber i får en hyggelig dag -
Billede LOKE'S GHOST
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Lise: jeg kan godt se hvad du mener. Men det er desværre for tidligt for mig. Øv. Men jeg håber I får en rigtig god dag. ;;)
Håber du får sovet godt ;)-
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Anja skrev:Jeg vil rigtig gerne deltage, hvis jeg er kommet mig over min forkølelse.. Dvs ingen stemme, til glæde for familjen :)) , mat og træt i kroppen, men ingen feber eller andet.. Har fået tiltusket mig en plads i Mettes aka Shawnees bil.. Tark Søde :ymhug:

Men er det ok, hvis jeg giver dig endelig besked på fredag Lise ?? Så burde jeg da vide om hvorvidt jeg er ovenpå eller ej...

Vi ses.. Forhåbentlig.... B-)
Du kommer bare hvis du er klar til det - og god bedring så længe....
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Vi regner med at komme hvis al går vel ,måske :-D
Det lyder godt - har sendt dig en PB med adressen så du kan kode den ind i GBS/Rudi =)) :)) :))
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Desværre Lise kan vi ikke komme ,for jeg har frygtelig tandsmerter og skal have en visdomstand trukket ud :(( ,men håber I alle får en god dag og håber I tager lidt billeder af tøsehyggen :clap:
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ej nu igen Lisbeth.. Gud hvor jeg føler med dig, jeg ved jo hvordan du har det med tandlæger. Sender mine bedste tanker til dig... :ymhug:
Besvar