Jeg er mega stolt af resultatet, men ved ikke om jeg er frisk på at kaste mig i sådan projekt igen
English cottage
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Tak
Jeg er mega stolt af resultatet, men ved ikke om jeg er frisk på at kaste mig i sådan projekt igen

hejsa
ELSKER din kæde hold da helt fast den er bare fantastisk, har du fulgt en vejledning eller er det helt fra eget hovede? Det mår virkelig have taget tid og sikkert brugt mange forskellige teknikker!
WAUW kan jeg bare sige
ELSKER din kæde hold da helt fast den er bare fantastisk, har du fulgt en vejledning eller er det helt fra eget hovede? Det mår virkelig have taget tid og sikkert brugt mange forskellige teknikker!
WAUW kan jeg bare sige
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det hele er fra hovedet, der ligger alle mine vejledningerDiddah skrev:hejsa
WAUW kan jeg bare sige
Woohooooo... Endnu engang Liza, har du skabt noget smukt og helt unikt!! Du får min stemme.. Fnis...
Du kan bare det der... Og sikke en tålmodighed du har...

Du kan bare det der... Og sikke en tålmodighed du har...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Super unikt du er bare så dygti

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.