Lidt nyt fra mig

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Butler: Der er folk der lader sig inspirerer og bruger det de har eller køber matrialer i samme farve eller noget der ligner og det er ok. Og så er der folk der går ud og køber præcis samme sten og kopierer smykkerne ved at sidde og tælle hvor mange der skal være af den slags før der kommer noget andet osv. Det er ikke ok.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Forstår godt hvad du mener Charlottes..

Smykkerne er ikke 100% magen til, skrev veninden ønskede dem så meget magen til som muligt, men jeg vil gerne der er en del det jeg laver som er mig, og det er der i begge armbånd;)

Og siden det er til en veninde så er der enkelte perler i som jeg havde gemt til særlige ting og perler som er fra noget andet sådan der var lidt historie i det armbånd med memorywire. ;D
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tak fordi du forstår mig Diddah. Det er nemlig vigtigt at man husker at tilføje noget fra een selv selvom man bliver inspireret, ellers kan det jo være ligemeget. Så kan man ligeså godt gå i Glitter og købe smykker som alle andre har magen til.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
høhø Glitter.. fnis..

Jo der skal være en del af mig i de smykker jeg laver også selvom "kunden" vil have noget specifikt, heldigvis kunne veninden lide mit mere end billedet.. mest fordi det jo var fra mig og lavet til hende ;D

Og selvf forstår jeg, og hvis ikke du har du ret til en mening, i dette tilfælde er vi af den samme ;)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Charlottes skrev:Butler: Der er folk der lader sig inspirerer og bruger det de har eller køber matrialer i samme farve eller noget der ligner og det er ok. Og så er der folk der går ud og køber præcis samme sten og kopierer smykkerne ved at sidde og tælle hvor mange der skal være af den slags før der kommer noget andet osv. Det er ikke ok.
Osse sådan jeg mente
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Flotte smykke D, og så er jeg VILD med dine "bomber" (nr. 2) og selve øreringen....fååååck den er flot, den sætter vikelig prikken over i .......

og kan godt lide din 3 i en armbånd, ser fint og også lidt konfirmand flot ud...ikke at fornærme din veninde som måske ikke skulle konfirmeres men bare have et dejligt hvidt sommersmykke... :ymapplause:

p.s. og DET kunne jeg godt finde på at "kopiere"....tihi.... :D ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Flotte smykker du har lavet.. @};- @};- @};-
Er ret vild med din hornhalskæde, den er lækkerlækker :x-
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Glemte lige.. Din festlige fødselsdagsring, den er overdådig flot :dance: :dance: :dance:
Besvar