Jo kender godt peyote boldene men er det bare sådan en du har pyntet ? De er vildt sjove ..
Nye ting
Redaktør: rumlebumle
åhh jeg gad også godt vide hvor man lige kan købe de gennemfarvede sølv og guld perler, jeg køber normalt 11 og 15 hos jm-perlen ikke så dyrt igen synes jeg ;D Men min hobby forretning her i byen ved godt hvad hun skal have for dem da 
Jo kender godt peyote boldene men er det bare sådan en du har pyntet ? De er vildt sjove ..
Kan kun tilslutte mig det højtråbende jubelkor. Så flot flot flot. Og lilla og lime har jeg tit sat sammen og synes det er pragtfuldt
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Toho er japanske glas perler
og jeg køber der hvor det er udsalg 
Jeg køber hos fanky beads, fmg, etsy. Fmg er god til 15/0 perler. Ang. Guld og sølv - desværre er det sådan at de fleste holder ikke farven
det eneste guld/sølv perler som holder er miyoki, men prisen på de perler kan jeg ikke lide 
Jeg køber hos fanky beads, fmg, etsy. Fmg er god til 15/0 perler. Ang. Guld og sølv - desværre er det sådan at de fleste holder ikke farven
Super flotte ting du har lavet
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Liza - fantastiske smykker som altid
. Lilla /lime kombinationen virker forrygende godt - tror det har noget at gøre med at farveintensiteten på begge farver er ens... ved ikke om det kan være det ?
-
Chergui Design
- Perle

- Geografisk sted: Odense
Jeg kan kun tilslutte mig begejstringen
Kuglerne er sjove og på samme tid elegante
Kuglerne er sjove og på samme tid elegante
Super smukt!! Jeg er også mest til det lilla, men det er nok ikke nogen overraskelse 
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det kan sagtens være det. nogle gang kan jeg mærke at jeg mangle faglig viden om farver og farvesammensætninger. Kunne godt tænke mig tage et eller andet kursus om det, dog ikke kan findeLise Sonne skrev:Liza - fantastiske smykker som altid![]()
. Lilla /lime kombinationen virker forrygende godt - tror det har noget at gøre med at farveintensiteten på begge farver er ens... ved ikke om det kan være det ?
Alt hvad jeg lave er a la jeg kan lide/jeg ikke kan lide
Tak for jeres super dejlige kommentare