Den sidste uges smykker..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Dit forsøg, det sidste armbånd er blevet rigtig sødt ;;)
Bettina
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Mette du har godt nok haft travlt og hvor er de flotte hverisær :clap: og dit sidste armbånd er jeg vild med ,men jeg kan ikke rigtig se :-B er det 2 perle hætter der afslutter det i hver side ?:x- I LIKE IT
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
lisbeth skrev:Mette du har godt nok haft travlt og hvor er de flotte hverisær :clap: og dit sidste armbånd er jeg vild med ,men jeg kan ikke rigtig se :-B er det 2 perle hætter der afslutter det i hver side ?:x- I LIKE IT
Tak for roserne alle...

Lisbet: Ja - det er 2 kraftige perlekapper jeg har brugt til at starte armbåndet med.. Syntes selv det blev ret fint.. Dem skal der bestemt laves lidt flere af... ;)-

Altså når jeg lige har fremskaffet lidt flere FV perler... :p
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Chergui Design
Perle
Perle
Geografisk sted: Odense
Det kan da nok være, at du lige har fået produceret noget .......... mange flotte ting :-bd

Det er meget sjovt, det med at du har vendt perlekapperne på øreringene - det har jeg da aldrig lige tænkt på :doh:
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Chergui Design skrev:Det er meget sjovt, det med at du har vendt perlekapperne på øreringene - det har jeg da aldrig lige tænkt på :doh:
Det giver et fedt pift - og har så mange af dem - så de skulle jo bruges til et eller andet. :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Det er da blevet til nogle lækre smykker - og det var garanteret sjovere end oprydning ;)

Knus Chris
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Besvar