Weekendens kreationer

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
miska skrev:
Shawnee skrev:MUMS som altid.... ^:)^ ^:)^

Jeg får sådan lyst til at kaste mig ud i det asymmetriske - men det er svært at komme i gang syntes jeg... :-\
Jeg mangler perler.... =)) =)) =))
Ja, det er ligesom med sko og tøj .. man mangler ALTID ..!! :-)
Præcis - man skal bare ikke ytre det overfor manden sin, når man prøver at mase endnu en bluse ind i det allerede overfyldte klædeskab....... der er så meget mænd ikke forstår ;)
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super lækre smykker som sædvanlig Lise jeg er vild med den med lilla perler :clap: :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Men Lise - dine kæder kræver jo en masse forskellige størrelser perler - og jeg har faktisk kun 10 og 12mm... såe - det er altså sandt - jeg mangler perler...
Jeg er dog begyndt at gemme lidt af småtterierne, jeg får samlet sammen, hist og her... Så måske der snart er til en kæde "a la Lise Sonne"..

Ja Ja Ja ...... vi tror da på dig :ymsmug: og desuden giver det jo et fantastisk alibi for at shoppe igennem......... :)) :)) :)) =)) =)) =)) du siger bare til, hvis du skal have lagt sæderne ned, når vi kører hjem fra Miska på lørdag :)) :)) =)) =)) =))
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Du gør det bare igen og igen Lise :clap: :x- :-D :dance: :ymhug: @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
:drool: :drool: :drool:
:bow-blue:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Lise Sonne skrev: Ja Ja Ja ...... vi tror da på dig :ymsmug: og desuden giver det jo et fantastisk alibi for at shoppe igennem......... :)) :)) :)) =)) =)) =)) du siger bare til, hvis du skal have lagt sæderne ned, når vi kører hjem fra Miska på lørdag :)) :)) =)) =)) =))
=)) =)) Super... Meeeen mon ikke der er plads nok i kareten...?? :auto-mysterymachine: Det er ja nærmest en Station Wagon.. =))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Shawnee > Ellers har jeg stort kørekort. Du må sige til hvis vi skal kidnappe en bus så du kan få kørt det hele hjem. Der må jo være plads nok i en bus, eller...? :-s :p
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Dejlige ting du har kreret.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Charlottes skrev:Shawnee > Ellers har jeg stort kørekort. Du må sige til hvis vi skal kidnappe en bus så du kan få kørt det hele hjem. Der må jo være plads nok i en bus, eller...? :-s :p
Ahem... :naughty:
Jeg føler en lille snært af mobning her... :-w x_x Det var altså ikke mig der købte mest sidst... 8-} hæææææ...... B-)

Men med det tomme bord jeg har - kan det være jeg tager revance denne gang... :D :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Shawnee skrev:
Charlottes skrev:Shawnee > Ellers har jeg stort kørekort. Du må sige til hvis vi skal kidnappe en bus så du kan få kørt det hele hjem. Der må jo være plads nok i en bus, eller...? :-s :p
Ahem... :naughty:
Jeg føler en lille snært af mobning her... :-w x_x Det var altså ikke mig der købte mest sidst... 8-} hæææææ...... B-)

Men med det tomme bord jeg har - kan det være jeg tager revance denne gang... :D :D

Kan overhovedet ikke huske om jeg købte noget sidste gang :whistle: :whistle: ;)- ..... og det er ikke mobning, men snarere ren misundelse over et tomt arbejdsbord og 'tilladelse'/alibi til at shoppe igennem :)) :)) :)) =)) =)) =))
Besvar