Afstemning - Grimmeste Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Hvem har sendt de grimmeste perler??

Afstemning sluttede fre 14. jan 2011 20:03

Bæk
1
1%
LiseSonne
16
23%
Frkbettina
2
3%
Charlottes
3
4%
Shawnee
1
1%
pias
27
39%
Kallie
6
9%
Linda
2
3%
Joanna
2
3%
Susanne i nord
5
7%
Dimsedutten
4
6%
BlueRaven
1
1%

Afgivne stemmer: 70
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Jeg føler mig som en vinder!!!
:dance: :dance: :dance:
(Også selv om jeg måske synes at det er lidt kompromitterende at vinde på det der er grimmest =)) )
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Ja det er vist ingen hemmelighed at pias er vinderen, med en flot sejr endda... Og jeg synes helt sikkert den samling du har sendt afsted tyder på det også er dig der har mest brug for de pæne perler =)) =))

Tillykke med det pias! Jeg sender din præmie afsted i løbet af næste uge! [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke Pias..... tror jeg nok, og som Camilla siger så er dit behov for perleprisen vist ganske stort ;)- ;)-

og øv .... bare det var mig, havde ikke fantasi til at forestille sig at der var nogen, som havde sendt grimmere perler end mig :)) :)) :))
pias
Rubin
Rubin
Og...Ja...
Jeg kan da rigtigt godt have brug for nogle pæne perler, men, til mit forsvar vil jeg altså gerne have lov til at sige, at jeg har altså noget der er pænere (Jeg må vist snart se at få vist noget pænere frem. Det kan jo også have den store fordel at jeg får øvet mig på det der med at lægge billeder ind. Det går altså ikke klassisk godt for mig.
Og Lise Sonne -jeg havde slet ikke forestillet mig at du var i besiddelse af noget så grimt. De var jo så grimme, at jeg blev nødt til at stemme på dig, selv om du var min værste konkurrent. Men - helt ærligt - så tror jeg også at jeg har mere brug for dem end dig. Jeg har jo eksempelvis lige siddet og kigget på dit indkøb fra indien, og bare med det er jeg lige ved at tro at jeg er overhalet.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Køb fra Indien ???? :whistle: :whistle: :whistle: ebay :whistle: :whistle: :whistle: rygrad som cacaomælk :D :whistle: ;)-
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tillykke Pias. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
pias
Rubin
Rubin
Jeg har netop modtaget min præmie og takker. Tænk at man kan få noget så pænt fordi man har noget så grimt.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
pias skrev:Jeg har netop modtaget min præmie og takker. Tænk at man kan få noget så pænt fordi man har noget så grimt.
=)) =)) =)) Godt at den endelig nåede frem
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
pias skrev:Jeg har netop modtaget min præmie og takker. Tænk at man kan få noget så pænt fordi man har noget så grimt. :dance: :dance: :dance:
Det er lige det der jeg synes er så godt ved genbrug og samlerier til senere brug!

Tillykke med sejren:-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tillykke med det Pia
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede