HURRA - jeg får mere have !!!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
vase skrev:Fedt og tillykke. Forstår dig fudlt ud:-) :happy-smileyflower: :happy-smileyflower:
Det vidste jeg godt du ville - fra en havenørd til en anden :)) :)) @-) =)) =)) ;)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jamen så tillykke til "planteidioten" :D - det er super dejligt for dig og jeg glæder mig allerede til at se det flotte resultat og alle de nye blomster du skal have..... :-o :think:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:jamen så tillykke til "planteidioten" :D - det er super dejligt for dig og jeg glæder mig allerede til at se det flotte resultat og alle de nye blomster du skal have..... :-o :think:
I først omgang skal der fældes træer og graves skvalderkål op, dernæst skal alle de planter, som står over det hele i potter og krukker, sættes i jorden.... så må vi se om der bliver mere jord tilovers :-o =)) =)) :)) :)) :))
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Er der birketræer som skal fælles vil jeg meget gerne have lidt af de tykke grene?????
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tillykke med købet. Jeg er sikker på at det nye stykke bliver ligeså smukt som du har vist at resten er. :ymhug:

Og jeg glæder mig også til at følge med herinde når frosten går af jorden og du går igang. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke med det :-)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar