Spørgsmål om fællesbestillinger.

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Vase: Når du putter noget i kurven kan du umiddelbart "kun" tage udgangspunkt i den blå pris, med mindre du putter over 200 ting i varerkurven, men som sagt, så er det den sorte pris du skal tage, da vi er flere der køber sammen og derfor opnår den sorte pris. Lidt besværligt hvis man gerne vil regne sammen, hvor meget man har købt for, så der må du igang med lommeregneren. :D :D Når du så har regnet sammen ganger du det med 8, så får du en cirka pris på hvor meget det bliver INCL TOLD, MOMS OG PORTO. Priserne kan, alt efter hvad det er du køber, svinge en lille smule enten den ene vej eller den anden vej ( det kan være ferskevandsperler, sølv og guld og andre ting, hvor prisen altså kan svinge lidt alt efter kursen ), så man kan først få den endelig udregning, når regningen kommer fra FMG. Men altså, vi snakker om få penge. Derudover skal du så påregne en portopris fra den der står for bestillingen og til dig.
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
vase skrev:Nåååååår jamen nå! jamen hæhæ altså IALT i inkøbskurven??

Så det skal forståes sådan at hvis jeg I MIN KURV har ml 1-14 "items" så koster det den blå pris f.eks??

Og i en fællesbestilling bestiller vi så tilsammen min. 200 items og kan så holde os til den sorte lave pris??
ja :D
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Så ska vi ha Vase med i den næste fælles :D :ymhug:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
hahaha det er godt med dig;-)

Gloede i kataloget i går men kan ikke finde englevinger der..og dem SKAL jeg altså have købt først;-)

en liiige pludselig så..... :dance:
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Joan

Du kan købe englevinger hos Pärlerian i Sverige.

Se dette link: http://www.parlerian.se/index.php?cPath=28_80

Det er meget nemt at handle hos hende selv om vi bor i DK.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Tak:-) Jeg har handlet hos hende en gang før..og gør det MÅSKE igen... men.

Det er ikke så nemt som det lyder-for mig at handle der...

1. Jeg kan ikke benytte mit visa fordi der kræves en verificeringskode el. lign. ved hende betalingsform. og den kode kan jeg ikke hverken finde, lave, søge om el. noget..(havde et h.... hyr med det sidst) endte med at betale med bankoverførsel med en bankrådgiver i tlf. mens jeg brugte netbank til formålet.

2. Min netbank er ikke aktiv pt. (afventer nem id og ny netbank)
3. Blev fortalt af "bankdamen" at det kun var gratis hvis jeg ordnede det selv. (derfor hjalp hun mig i stedet for at gøre det for mig), og blev alligevel trukket et (dog mindre) gebyr.

...jeg har slet ikke små grå til at rode med det lige pt. :(-

Det er lige før at det er nemmere at få penge til Bosnien end til Sverige!

...ender nok med selv at vikle vinger igen i år...eller købe dem (dyrt) i DK.

(når jeg skriver dyrt er det fordi mine engle sælges (og skal blive ved med at sælges) for 10 kr. pr. stk.;-)

(og det er lige før jeg går grassat idag fordi min hjerne IKKE er ed mig til nethandel. pt. Øv jeg er fustreret lige nu!
(og føler mig ufattelig dum!)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
vase skrev:Tak:-) Jeg har handlet hos hende en gang før..og gør det MÅSKE igen... men.

Det er ikke så nemt som det lyder-for mig at handle der...

1. Jeg kan ikke benytte mit visa fordi der kræves en verificeringskode el. lign. ved hende betalingsform. og den kode kan jeg ikke hverken finde, lave, søge om el. noget..(havde et h.... hyr med det sidst) endte med at betale med bankoverførsel med en bankrådgiver i tlf. mens jeg brugte netbank til formålet.

2. Min netbank er ikke aktiv pt. (afventer nem id og ny netbank)
3. Blev fortalt af "bankdamen" at det kun var gratis hvis jeg ordnede det selv. (derfor hjalp hun mig i stedet for at gøre det for mig), og blev alligevel trukket et (dog mindre) gebyr.

...jeg har slet ikke små grå til at rode med det lige pt. :(-

Det er lige før at det er nemmere at få penge til Bosnien end til Sverige!

...ender nok med selv at vikle vinger igen i år...eller købe dem (dyrt) i DK.

(når jeg skriver dyrt er det fordi mine engle sælges (og skal blive ved med at sælges) for 10 kr. pr. stk.;-)

(og det er lige før jeg går grassat idag fordi min hjerne IKKE er ed mig til nethandel. pt. Øv jeg er fustreret lige nu!
(og føler mig ufattelig dum!)

Har du kigget på QXL?
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er normalt at det koster et gebyr for at overfører penge til et andet land så der har hun "snydt" dig hvis hun har sagt noget andet i telefonen.

Hvad med at handle på ebay? Der kan du måske også købe dem billigt og så betaler du bare via en paypal-konto (som du opretter inden du byder og hvor pengene automatisk bliver hævet fra din konto nogle dage senere). Den kræver bare en kode som du selv finder på og din email adresse. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Jeps har kigget på qxl-fandt ikke dem jeg vil have om nogen overhovedet??
Ja bankdamen har sagt forkert...eller også har JEG hørt forkert. Pyt med det-det er mere bøvlet med det lige nu hvor jeg ikke har adgang til min netbank det er rigtig svært.

Paypal er jeg igang med at få styr på-venter en "kode" på min konto...men... på ebay er der jo lang leveringstid og jeg ville gerne have en stak jeg kunne nå at bruge før jul;-) DERFOR overvejer jeg de danske (og dyre) forhandlere i mellemtiden.
HVIS de havde kunnet købes hos nogle af de forhandlere jeg kendte i DK, havde jeg garanteret gjort noget nu.

Men ja Ebay er godt ser det ud til... fordi den samme forhandler har forskellige slags. Og det er lige det jeg har brug for.
Har jeg ikke ret i at der saaagtens kan gå 1 månede før man modtager varen selvom man køber NU metoden?

(havde ikke forventet at jeg ville komme til at bruge dem så meget som jeg har gjort-er derfor lidt sent ude.)
Eva1950
Opal
Opal
Det er ikke altid der går lang tid
jeg bestilte nogle varer her den 2-11 og jeg fik dem igår
men du kan jo spørge forhandleren hvor lang tid der vil gå
sådan ca.
dette var her jeg bestilte FREE SHIP 41pcs 18KGP enamel peace sign charms SC1A5C
Item# 380277644159
Seller
skullcrown

Jeg har ikke så meget forstand på pc så du kan bare højre klik på navnet og gå på Ebay derefter søge med de vare jeg har købt så kommer sælger frem
Hilsen Eva1950
Besvar