Køb Wigjig i dk..?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg har købt min i metal hos Mazy
Billede I LOVE CATS
Love-Shopping
Opal
Opal
Lise skrev:Den ser super smart ud :-bd

Men hvad bruges den til :?: Har I nogle eksempler på smykker, hvor I har brugt den :?:
Billede

Må hellere lige skrive at det er et lånt billede..
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
lisbeth skrev:Jeg har købt min i metal hos Mazy
har hun den stadig.. jeg har os set at hun har haft en, men kan ikke finde den i såfald..
Knus fra Katja
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg har lagt en på fællesbestillingen hos fmg. :)-
http://www.firemountaingems.com/details ... =H202085TL
4.20 $ plus told, moms og shipping. Så kan det vist ikke gøres billigere. ;)- Jeg har valgt den i plastik da jeg ikke aner om jeg vil kunne lide at bruge den eller om jeg hurtigt vil droppe det igen.

Her er et link også til fmg hvor de viser hvordan man bruger den.
http://www.firemountaingems.com/beading ... docid=690Z
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
-Og hvis du lige skal nå at have en med fra FMG og KUN den, så giv besked inden imorgen! Så kan vi godt i vores samlet bestilling sørger for at få en med hjem til dig af den som Charlotte bestiller. Men husk det kun er i den udgave Charlotte bestiller..
Love-Shopping
Opal
Opal
Mange tak for tilbudet, men jeg hopper over, vil helst have den i matal.
Knus fra Katja
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Jeg ledte faktisk efter sådan en hos Mazy for nogle dage siden...men fandt den ikke. CC hobbys ser også ud til at være plast...og jeg vil også helst have metal.. men.... det er da for dumt hvis ikke man kan bruge samme plade til alle arbejder? Så kan det jo være svært hvad man skal vælge???

Så iø. i en vejledning forleden at man også kan tegne motivet op på et stykker pergamentpapir (så tegningen også kan vende modsat) tegne det på en træplade og slå søm i. Lidt omstændigt-men bare hvis nogen skulle have lyst forsøgsvis.

Tak for en god tråd jeg da også lige havde brug for;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Love-Shopping
Opal
Opal
vase skrev:Jeg ledte faktisk efter sådan en hos Mazy for nogle dage siden...men fandt den ikke. CC hobbys ser også ud til at være plast...og jeg vil også helst have metal.. men.... det er da for dumt hvis ikke man kan bruge samme plade til alle arbejder? Så kan det jo være svært hvad man skal vælge???

Så iø. i en vejledning forleden at man også kan tegne motivet op på et stykker pergamentpapir (så tegningen også kan vende modsat) tegne det på en træplade og slå søm i. Lidt omstændigt-men bare hvis nogen skulle have lyst forsøgsvis.

Tak for en god tråd jeg da også lige havde brug for;-)
Jeg har skrevet med Mazy idag.. Det er fordi den midlertidig er udsolg. Jeg havde nemlig os set hun havde den..
Men om en uges tid har mazy den på lager igen :-D

CC hobys har den både i plast og metal, kunne jeg se.
Knus fra Katja
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Love-Shopping skrev:

Men hvad bruges den til :?: Har I nogle eksempler på smykker, hvor I har brugt den :?:
Billede

Whau - hvor ser det bare godt ud :x- Sådan en må jeg vist hellere overveje at købe på et tidspunkt :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Love-Shopping
Opal
Opal
Lise skrev:
Love-Shopping skrev:

Billede

Whau - hvor ser det bare godt ud :x- Sådan en må jeg vist hellere overveje at købe på et tidspunkt :x-
Ja man kan nemlig lave så mange flotte ting med sådan en :-D
Knus fra Katja
Besvar