Elastik armbånd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Fine armbånd du har lavet. jeg har prøvet at elastikken ikke holdte og det var ikke så sjovt for det var en kunde som var ved at prøve en i butikken. Så nu får alde knuder en smugle lim.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Mange tak for AL rosen. Jeg bliver jo helt flov nu fordi I nærmest over-roser mig. :ymblushing:

Jeg har også lavet 2 knuder og puttet lidt lim på for at være sikker. Og indtil nu har det holdt hele dagen. Og ja det er jo MEGET hurtigere at bruge elastik istedet for det andet show (selvom jeg efterhånden er blevet rimelig hurtig til at bruge wire plus). Så der kommer nok flere elastik-ting fra min hånd. Mette, du havde mere elastik til salg, ikke??? ;;) ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Charlottes skrev:Mange tak for AL rosen. Jeg bliver jo helt flov nu fordi I nærmest over-roser mig. :ymblushing:

Jeg har også lavet 2 knuder og puttet lidt lim på for at være sikker. Og indtil nu har det holdt hele dagen. Og ja det er jo MEGET hurtigere at bruge elastik istedet for det andet show (selvom jeg efterhånden er blevet rimelig hurtig til at bruge wire plus). Så der kommer nok flere elastik-ting fra min hånd. Mette, du havde mere elastik til salg, ikke??? ;;) ;))
Jepper Charlotte.. Jeg tror jeg er "nede" på at have ca. 700 meter tilbage... :ymblushing:
Så lav du bare derudaf med elastik. :)) :p
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Ej det er for dårligt Mette! Så må du hellere købe noget mere d. 13. /:)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Ej det er for dårligt Mette! Så må du hellere købe noget mere d. 13. /:)
Muhahahaha - ja lad mig bare købe 1 KM mere... Skal jo nok få det brugt! =))
De bedste hilsner
Mette

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Det kan være du skal vise mig hvad det er for noget. Så kan jeg købe 1 km selv (så har jeg til resten af livet plus lidt). ;))
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Det kan være du skal vise mig hvad det er for noget. Så kan jeg købe 1 km selv (så har jeg til resten af livet plus lidt). ;))
Ja - det tror jeg på du har. B-)
Selvom jeg selv syntes jeg har solgt meget af det til bl.a. Anja - så er rullen bare stadig over halv fuld.... :D
Gad vide om det mørner med årene... /:)
De bedste hilsner
Mette

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Rigtig fine sager :ymapplause: :ymapplause:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Shawnee skrev:
Charlottes skrev:Det kan være du skal vise mig hvad det er for noget. Så kan jeg købe 1 km selv (så har jeg til resten af livet plus lidt). ;))
Selvom jeg selv syntes jeg har solgt meget af det til bl.a. Anja - så er rullen bare stadig over halv fuld.... :D

Shawnee, Hvilken tykkelse har den elastik som du købte 1 km af.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
kunenpige skrev:
Shawnee skrev:
Shawnee, Hvilken tykkelse har den elastik som du købte 1 km af.
Pia - den er 1mm.. Og SUPER stærk. B-)
De bedste hilsner
Mette

Besvar