jepperDanagonia skrev:Håber det ok, jeg ligge nakkede billedet fra din hjemmeside Butler
Halskæde display - Hjemmelavet?
Redaktør: rumlebumle
Butler: De er super smarte... Hvad str. karton bruger du til kæderne? Er det A3 karton??
Og så folder du bare - og klipper til i bunden? Eller har du en skabelon??
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Jeg har tegnet af efter en tallerken til halskæderne og en desserttallerken til armbåndene. De høje som jeg har en i guld og een i solv er lavet på frihånd ligesom et kræmmerhus.Shawnee skrev:Butler: De er super smarte... Hvad str. karton bruger du til kæderne? Er det A3 karton??
Tak Butler...
Jeg brugte en snor og en blyant - og fik lavet 3 fine skabeloner - nu skal de så beklædes med et eller andet "nice".. Tak for tippet..
Jeg brugte en snor og en blyant - og fik lavet 3 fine skabeloner - nu skal de så beklædes med et eller andet "nice".. Tak for tippet..
De bedste hilsner
Mette
Mette