Må lige dele vores glæde ud til alle jer

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
[smilie=dannebrog02-medium.gif]
Den sidste uge har været helt forrygende :
Onsdag i sidste uge fik vi at vide at søn nr 2 var blevet accepteret ind på Aurehøj Gymnasium på musiklinien - blev afvist sidste år men har så været på Ollerup Musik efterskole og nu lykkedes det.

Torsdag kom søn nr 3 in på Birkerød Gymnasium på den linie han gerne ville ind på. :-bd :-bd

Og idag var søn nr 1 oppe og forsvare sit speciale på CBS , fik et flot 12 tal og kan nu kalde sig : cand merc IMM....... og har fået tilbudt at lave en PHD !

Det kører sgu da lige nu for mine fantastiske drenge !!!!
miska
Rubin
Rubin
Lise Sonne skrev:[smilie=dannebrog02-medium.gif]
Onsdag i sidste uge fik vi at vide at søn nr 2 var blevet accepteret ind på Aurehøj Gymnasium på musiklinien - blev afvist sidste år men har så været på Ollerup Musik efterskole og nu lykkedes det.

Torsdag kom søn nr 3 in på Birkerød Gymnasium på den linie han gerne ville ind på. :-bd :-bd

Og idag var søn nr 1 oppe og forsvare sit speciale på CBS , fik et flot 12 tal og kan nu kalde sig : cand merc IMM....... og har fået tilbudt at lave en PHD !

STORT tillykke med dem Lise :-)
miska
Rubin
Rubin
miska skrev:
Lise Sonne skrev:[smilie=dannebrog02-medium.gif]

STORT tillykke med dem, Lise :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Så flot af ham Lise. Stort stort tillykke med ham og jeg forstår din stolthed.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Kan godt forstå du er stolt. Stort tillykke med dem alle 3. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hjertelig tillykke Lise, det er rigtig godt gået af dem begge to @};- @};- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
SÅ sejt!!! :ymhug: :ymhug: :ymhug: Tillykke, det er det allerbedste i verden, når det går ungerne godt <3
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Tillykke

Særlig herligt, når noget ikke lykkedes i første forsøg, men at han fik medgang i forsøg nummer to.

Jeg ved, hvad cand.merc. er, men hvad filan er IMM? International et-eller-andet .... :think:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
mjanneh skrev:Tillykke

Særlig herligt, når noget ikke lykkedes i første forsøg, men at han fik medgang i forsøg nummer to.

Jeg ved, hvad cand.merc. er, men hvad filan er IMM? International et-eller-andet .... :think:
International Marketing and Management.... undervisningen foregår på engelsk og han har været et ½ år i Mumbai og læser der også.

Tak for alle lykønskningerne :-D
Besvar