Sidste nyt fra mig (godt det var regnvejr idag)
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Lise, jeg vil også anbefale at du redigere billederne lidt. Isære øreringsbilleder - det er alt for meget tom plads rund om øreringe.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Helt klart, hvis de når til at komme på min hjemmeside, så skal der 'pudses op' på billederne. Men jeg synes tit at tingene ikke når så langtSmykkeunivers skrev:Lise, jeg vil også anbefale at du redigere billederne lidt. Isære øreringsbilleder - det er alt for meget tom plads rund om øreringe.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
det skal du bestemt ikke klage overLise Sonne skrev:Helt klart, hvis de når til at komme på min hjemmeside, så skal der 'pudses op' på billederne. Men jeg synes tit at tingene ikke når så langtSmykkeunivers skrev:Lise, jeg vil også anbefale at du redigere billederne lidt. Isære øreringsbilleder - det er alt for meget tom plads rund om øreringe.![]()
![]()
det er jo helt dejligt
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Smykkeunivers skrev:det skal du bestemt ikke klage overLise Sonne skrev:Helt klart, hvis de når til at komme på min hjemmeside, så skal der 'pudses op' på billederne. Men jeg synes tit at tingene ikke når så langtSmykkeunivers skrev:Lise, jeg vil også anbefale at du redigere billederne lidt. Isære øreringsbilleder - det er alt for meget tom plads rund om øreringe.![]()
![]()
det er jo helt dejligt
Det gør jeg så absolut heller ikke
-
Love-Shopping
- Opal

Super flotte smykker, lige min stil flere af dem
Jeg lavde mærke til at du har noget på det ene smykke, er det et prismærke ?
Iså fald, kan du huske hvor du har det fra ?
Knus fra Katja
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Tak forLove-Shopping skrev:Super flotte smykker, lige min stil flere af dem![]()
-
Love-Shopping
- Opal

Nå oki, det var da en skam, for jeg har nemlig også selv kigget på Ebay,.. Og søgt lidt på google..Lise Sonne skrev:Tak forLove-Shopping skrev:Super flotte smykker, lige min stil flere af dem![]()
Iså fald, kan du huske hvor du har det fra ?, prismærket er fra Miska - vil tro hun har købt dem på ebay, men kan faktisk ikke selv finde dem der.....
Knus fra Katja
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Hold op Lisemand!!! Hvor er det nogle edderlækre smykker
(ikke at det er en overraskelse
)
WAUWAUW
Jeg kan nu bedst li dine baggrunde med stof (de fleste), bare de ikke forstyrrer smykket.
Synes de grå bliver lidt kedelige..
(ikke at det er en overraskelse
WAUWAUW
Jeg kan nu bedst li dine baggrunde med stof (de fleste), bare de ikke forstyrrer smykket.
Synes de grå bliver lidt kedelige..
Skønne skønne smykker
Jeg synes, den grå baggrund er lidt kedelig, selv om smykkerne ses tydeligst her, så jeg kan bedst lide det mønstrede stof, hvor der kun er en lille nuanceforskel i mønsteret.
Synes disse fungerer rigtigt godt:

Jeg synes, den grå baggrund er lidt kedelig, selv om smykkerne ses tydeligst her, så jeg kan bedst lide det mønstrede stof, hvor der kun er en lille nuanceforskel i mønsteret.
Synes disse fungerer rigtigt godt: