Tillykke til Butler

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
TILLYKKE! :D
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
:occasion-birthdaymulticolor:

Tillykke med dagen - håber den har været dejlig. :D

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
Carpe diem!
Mkh. PIa
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Tusind tak for alle de dejlige hilsner. Jeg har haft en god dag. Først været lidt ude at shoppe med manden min, hvorefter vi spiste frokost på Jensens Bøfhus.
Måtte så en tur til dyrelæge med Sally. Hun havde været væk i over et døgn, hvilket hun aldrig er og da hun kom hjem i aftes, hængte halen på hende, og hun haltede lidt. Halen er normalt opretstående og glad. Besluttede dog at vente til i dag, så hun kunne komme til egen dyrlæge. Desværre løb hun så ud for Orla inden vi kom afsted, og hun kom ikke tilbage. Kom dog, da vi kom hjem og havde det bestemt ikke bedre, tværtimod.
Fik så en tid hos hendes dyrelæge, og hun var godt nok syg. Havde over 40 i temperatur, og rigtig sølle. Det viste sig, hun havde et stort bidesår over haleroden, og det var inficeret. Fik 2 sprøjter med antibiotika og mod smerter. Skal nu have penicillin og sm. stillende de næste 6 dage. Gud ved hvordan jeg får 2 piller i hende om dagen. Det sm. stillende skal hun have sprøjtet i munden.
Og til slut lige inden jeg her skriver, har min nabo været med en utrolig dejlig gave.
Hun har fået lavet det flotteste sorte smykkestativ. Hun har dog taget det med hjem igen, for at sætte mit logo på den nederste plade.
Jeg har desuden fået rigtig mange andre dejlige gaver.
Nu kalder stolen og kaffen. ;) ;) ;)
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det er jo ikke så godt med missen, men hun skal nok komme sig. Det stativ må vi se et billed af når du får det igen.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke med igår Edith, det lyder som en blandet dag - godt at din familie og naboer fejrede dig, men skidt nyt om din kat..... det er jo som om vores dyr er vores børn, så vi bekymrer os om dem.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Forsinket, men STORT TILLYKKE :ymhug: :ymhug: :ymhug:
@};- [smilie=dannebrog02-medium.gif] @};- [smilie=dannebrog02-medium.gif] @};- [smilie=dannebrog02-medium.gif] @};-
Besvar