Har faktisk lavet en lille smule.....
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er dejligt at se noget nyt fra min inspirationskilde.
Og det er LÆKRE ting du laver som altid.
Men jeg bliver nødt til at kommentere denne halskæde:

Jeg ville ALDRIG (virkelig ALDRIG) sætte lyserød, lyseblå og lysegrøn sammen (aldrig) men det ser helt vildt let og luftigt og sommeragtigt ud. Jeg ELSKER den halskæde. WOW!

Men jeg bliver nødt til at kommentere denne halskæde:

Jeg ville ALDRIG (virkelig ALDRIG) sætte lyserød, lyseblå og lysegrøn sammen (aldrig) men det ser helt vildt let og luftigt og sommeragtigt ud. Jeg ELSKER den halskæde. WOW!
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Miska - har du set at hun har åbent hus igen i juni ?lisbeth skrev:Lise på det 3 foto vil jeg lige spørge hvor du har det lille blomster vedhæng og elefanten fra,for de er skønne
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Charlotte - nogengange skal man bare hoppe ud i det...... den første kæde er lavet til noget tøj jeg havde på til min søns konfirmation. Akvamarinerne er dog mere af den grønlige slags - de rigtig blå gemmer jeg til noget andet
Tak allesammen for roserne.
Tak allesammen for roserne.
Hvor dejligt at se noget nyt fra din hånd.. Jeg troede du var blevet væk i din nye have!!
Og super flot som altid..

Og super flot som altid..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.