Ny væve teknik! OPDATERET

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jeg skiver da så også lige på det her forum og nej de er for lækre.. ihh du har virkelig udviklet dig meget camilla... ;)
jeg vil se mere haha
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Min mand er også helt vild med dine nye ting :ymhug: ;;)
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
NatasjaA skrev:jeg skiver da så også lige på det her forum og nej de er for lækre.. ihh du har virkelig udviklet dig meget camilla... ;)
jeg vil se mere haha
Ork, ja... Har du set noget af det første jeg viste på det andet forum?? Der er sket rigtig meget
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Min mand er også helt vild med dine nye ting :ymhug: ;;)
:-D Du må hilse ham!!
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
hmm nej eller jo jeg har sikkert set det men ikke lige for nygligt. men det er jo helt vildt det du har gang i der.
hvad har du tænkt dig at tage for sådan en kæde?? er bare intresseret da jeg syntes den må være meget svær for dig at prisgive da den jo ligner en million.. ;)
Steffens
Perle
Perle
Kontakt:
Er du sindsyg hvor er du bare god :-bd De er bare vildt flotte.
Hilsen Mette
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
NatasjaA skrev:hmm nej eller jo jeg har sikkert set det men ikke lige for nygligt. men det er jo helt vildt det du har gang i der.
hvad har du tænkt dig at tage for sådan en kæde?? er bare intresseret da jeg syntes den må være meget svær for dig at prisgive da den jo ligner en million.. ;)
Jeg har sagt 275kr for den første og 250kr for nummer to... Den første er dyrere fordi der er brugt flere perler.. Men ja, synes også det var svært at prissætte... Det tager også rimelig lang tid at lave...
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
FÅÅÅÅÅCKK (undskyld sproget) men den sidste der.....manner manner - den er bare :drool:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er ikke noget at sige til den pris du vil have for dine vedheng Camilla :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Nææ... Hvis ikke de kan sælge vil jeg MEGET gerne beholde dem selv =)) =)) Kan være de komme på tilbud når jeg har lavet flere :-D Hvad ville i andre have taget?? Kan være vi skal lave en prissætnings tråd...
Besvar