jeg vil se mere haha
Ny væve teknik! OPDATERET
Redaktør: rumlebumle
Min mand er også helt vild med dine nye ting

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ork, ja... Har du set noget af det første jeg viste på det andet forum?? Der er sket rigtig megetNatasjaA skrev:jeg skiver da så også lige på det her forum og nej de er for lækre.. ihh du har virkelig udviklet dig meget camilla...
jeg vil se mere haha
Havfruen skrev:Min mand er også helt vild med dine nye ting![]()
hmm nej eller jo jeg har sikkert set det men ikke lige for nygligt. men det er jo helt vildt det du har gang i der.
hvad har du tænkt dig at tage for sådan en kæde?? er bare intresseret da jeg syntes den må være meget svær for dig at prisgive da den jo ligner en million..
hvad har du tænkt dig at tage for sådan en kæde?? er bare intresseret da jeg syntes den må være meget svær for dig at prisgive da den jo ligner en million..
Er du sindsyg hvor er du bare god
De er bare vildt flotte.
Hilsen Mette
Jeg har sagt 275kr for den første og 250kr for nummer to... Den første er dyrere fordi der er brugt flere perler.. Men ja, synes også det var svært at prissætte... Det tager også rimelig lang tid at lave...NatasjaA skrev:hmm nej eller jo jeg har sikkert set det men ikke lige for nygligt. men det er jo helt vildt det du har gang i der.
FÅÅÅÅÅCKK (undskyld sproget) men den sidste der.....manner manner - den er bare 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Det er ikke noget at sige til den pris du vil have for dine vedheng Camilla 
Kærlig hilsen

Nææ... Hvis ikke de kan sælge vil jeg MEGET gerne beholde dem selv
Kan være de komme på tilbud når jeg har lavet flere
Hvad ville i andre have taget?? Kan være vi skal lave en prissætnings tråd...