Låse m stor indvendig diameter ????

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Jeg har længe søgt efter diverse låse m. stor indvendig diameter 7 mm og derover .... har fundet nogle enkelte hos Jane Hof . Men i længden er det jo lidt kedeligt, at blive ved med samme slags lås .... ;)-
Er der muligvis nogen af jer, som i jeres søgen på nettet har fundet nogen, som jeg burde kigge på :whistle: :whistle:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Pia
Opal
Opal
taler vi bidsel låse ? eller andet?
Billede LOKE'S GHOST
Kirsten
Safir
Safir
tja .... bidsel lås eventuelt, men alt har interesse ;)- ;)-
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Er det noget du skal putte f.eks læder indeni siden du skriver om den indvendige diameter?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Kirsten
Safir
Safir
Charlottes skrev:Er det noget du skal putte f.eks læder indeni siden du skriver om den indvendige diameter?
Ja, det er lige præcis til mine læderarbejder ... ;)-
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Så er det ikke selve låsen du skal have i den diameter. Så er det endedupperne (kender ikke et bedre ord for dem) som skal være så store. :)- Har du prøvet at kigge hos Lene (Cyberimport)? Hun plejer at have nogle fine nogen (dog aner jeg ikke hvilken størrelse de er). :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Kirsten
Safir
Safir
Charlottes skrev:Så er det ikke selve låsen du skal have i den diameter. Så er det endedupperne (kender ikke et bedre ord for dem) som skal være så store. :)- Har du prøvet at kigge hos Lene (Cyberimport)? Hun plejer at have nogle fine nogen (dog aner jeg ikke hvilken størrelse de er). :)-
Det var også det jeg mente ;) derfor jeg skrev indvendig diameter - den kan man jo kun måle på "endedupperne" ;)-
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Besvar