Er der muligvis nogen af jer, som i jeres søgen på nettet har fundet nogen, som jeg burde kigge på
Låse m stor indvendig diameter ????
Redaktør: rumlebumle
Jeg har længe søgt efter diverse låse m. stor indvendig diameter 7 mm og derover .... har fundet nogle enkelte hos Jane Hof . Men i længden er det jo lidt kedeligt, at blive ved med samme slags lås ....
Er der muligvis nogen af jer, som i jeres søgen på nettet har fundet nogen, som jeg burde kigge på

Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Er det noget du skal putte f.eks læder indeni siden du skriver om den indvendige diameter?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Så er det ikke selve låsen du skal have i den diameter. Så er det endedupperne (kender ikke et bedre ord for dem) som skal være så store.
Har du prøvet at kigge hos Lene (Cyberimport)? Hun plejer at have nogle fine nogen (dog aner jeg ikke hvilken størrelse de er). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det var også det jeg menteCharlottes skrev:Så er det ikke selve låsen du skal have i den diameter. Så er det endedupperne (kender ikke et bedre ord for dem) som skal være så store.Har du prøvet at kigge hos Lene (Cyberimport)? Hun plejer at have nogle fine nogen (dog aner jeg ikke hvilken størrelse de er).
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem

LOKE'S GHOST