Husflidsforeninger
Redaktør: rumlebumle
Jeg opdagede her for nylig, at der faktisk er mange og billige smykke kurser rundt om i landets husflidsforeninger. Så jeg vil opfordre jer til at finde jeres lokale forening og se hvad de tilbyder. Jeg har meldt mig i Kolding til Art Clay silver kursus og smykker i sølv, hvor vi lærer at save og indfatte sten. Art clay kurset koster kun 160kr og sølv kurset 570kr, begge er i weekenden, men de har også aften hold. Synes altså det er så godt et tilbud at jeg lige ville give fidusen videre 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvordan finder man husflidsforeninger? prøvede at google, men fandt det meget forvirrende.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
du kan slå op under www.husflid.dk så vil jeg tro at der er lokal foreninger runt omkring.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ja det er vildt billigt... Også derfor jeg sprang til, tænkte om ikke andet kan jeg da møde andre perleglade og hygge mig med demPia skrev:Kunne godt ønske jeg boede i kolding - det er absurdt billigt - på djævleøen punges det firdobbelte

LOKE'S GHOST