Husflidsforeninger

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg opdagede her for nylig, at der faktisk er mange og billige smykke kurser rundt om i landets husflidsforeninger. Så jeg vil opfordre jer til at finde jeres lokale forening og se hvad de tilbyder. Jeg har meldt mig i Kolding til Art Clay silver kursus og smykker i sølv, hvor vi lærer at save og indfatte sten. Art clay kurset koster kun 160kr og sølv kurset 570kr, begge er i weekenden, men de har også aften hold. Synes altså det er så godt et tilbud at jeg lige ville give fidusen videre :-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvordan finder man husflidsforeninger? prøvede at google, men fandt det meget forvirrende.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
du kan slå op under www.husflid.dk så vil jeg tro at der er lokal foreninger runt omkring.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
Kunne godt ønske jeg boede i kolding - det er absurdt billigt - på djævleøen punges det firdobbelte
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Pia skrev:Kunne godt ønske jeg boede i kolding - det er absurdt billigt - på djævleøen punges det firdobbelte
Ja det er vildt billigt... Også derfor jeg sprang til, tænkte om ikke andet kan jeg da møde andre perleglade og hygge mig med dem :-D
Besvar