overvejer at prøve at lave smykker i det der hedder art clay men har aldrig prøvet det før er der nogle der har gode råd og kan fortælle mig hvad jeg skal bruge for at komme igang
MVH susanne
art clay
Redaktør: rumlebumle
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Ved at havfruen har lavet nogle flotte ting i det
Smut forbi på det grønne forum, der er meget info om art clay og en del der arbejder i detsumadesign skrev:overvejer at prøve at lave smykker i det der hedder art clay men har aldrig prøvet det før er der nogle der har gode råd og kan fortælle mig hvad jeg skal bruge for at komme igang
MVH susanne
LOKE'S GHOSTJa har lavet noget i Artcley, og det er sjovt og dyrt at arbejde med. jeg har mest brugt det i tuben og det til at pensle på Der findes en bog som du kan låne på bibloteket og den vil jeg andbefale dig at læse før en at du køber noget af det. Der er nemlig også brug for en brander og andre ting før du kan komme igang med selve artcleyen.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.