Nyt smykketræf???
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg kan sagtens stå for arrangementet og datoen passer mig også fint.. 
Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Det ville være rigrig hyggeligt du også kunne komme
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Den 3 oktober er også ledig i min kalender... 
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Puha - jeg vover mig snart over i det jyske ! Bliver man taget til fange og grillet, hvis man kommer fra 'djævleøen' ?Danagonia skrev:Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...
Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nokLise Sonne skrev:Puha - jeg vover mig snart over i det jyske ! Bliver man taget til fange og grillet, hvis man kommer fra 'djævleøen' ?Danagonia skrev:Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...- Spøg tilside, jeg håber virkelig at du kommer, det kunne være rigtig hyggeligt !
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Min nabo er jyde, så jeg har taget noter - såsom at man fryser tæerne(her fryser man om tæerne), man tøgger tøggummi( tyggegummi) man går til noget 2 gange i ugen( om ugen) og der er meget, som er vældig et eller andet - nå, må bare klare mig igennem i 36timer, det kan man vel holde ud ????? -Danagonia skrev:Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nokLise Sonne skrev:Puha - jeg vover mig snart over i det jyske ! Bliver man taget til fange og grillet, hvis man kommer fra 'djævleøen' ?Danagonia skrev:Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...- Spøg tilside, jeg håber virkelig at du kommer, det kunne være rigtig hyggeligt !
Tror jeg lyder lidt for meget af Nordsjælland - men jeg vil prøve at sige så lidt som muligt !
Min nabo er jyde, så jeg har taget noter - såsom at man fryser tæerne(her fryser man om tæerne), man tøgger tøggummi( tyggegummi) man går til noget 2 gange i ugen( om ugen) og der er meget, som er vældig et eller andet - nå, må bare klare mig igennem i 36timer, det kan man vel holde ud ????? -Lise Sonne skrev:Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nok
Tror jeg lyder lidt for meget af Nordsjælland - men jeg vil prøve at sige så lidt som muligt !
Vi har såmæn heller æ' så mejet imo' køvenhavner, så længe de æ' blir for læng!