Nyt smykketræf???

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg kan sagtens stå for arrangementet og datoen passer mig også fint.. :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det ville være rigrig hyggeligt du også kunne komme
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Den 3 oktober er også ledig i min kalender... :D
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...
Puha - jeg vover mig snart over i det jyske ! Bliver man taget til fange og grillet, hvis man kommer fra 'djævleøen' ? :)) - Spøg tilside, jeg håber virkelig at du kommer, det kunne være rigtig hyggeligt !
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
dagen er også fin for mig :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
Danagonia skrev:Jeg vil se om ikke det kan passe sammen med at vi alligevel skal på djævleøen, så jeg kan komme med også...
Puha - jeg vover mig snart over i det jyske ! Bliver man taget til fange og grillet, hvis man kommer fra 'djævleøen' ? :)) - Spøg tilside, jeg håber virkelig at du kommer, det kunne være rigtig hyggeligt !
Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nok :p
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:
Lise Sonne skrev:
Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nok :p
Min nabo er jyde, så jeg har taget noter - såsom at man fryser tæerne(her fryser man om tæerne), man tøgger tøggummi( tyggegummi) man går til noget 2 gange i ugen( om ugen) og der er meget, som er vældig et eller andet - nå, må bare klare mig igennem i 36timer, det kan man vel holde ud ????? - :)) :)) Skal som belønning på min yndlingsstaudeplanteskole og også besøge Lene's butik :clap: :-D :clap:

Tror jeg lyder lidt for meget af Nordsjælland - men jeg vil prøve at sige så lidt som muligt ! :)) :)) Man kunne selvfølgelig også være 'undercover' og lade som om man er englænder - dem har jyder da vist ikke noget specielt imod ? Vel ? :doh: =)) =)) =))
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev:Hi Hi, jeg ville i hvert fald passe på med at lyde for sjællandsk, husk at sige "I går" en helt masse og brug hele tiden ordet træls, så går det nok :p
Min nabo er jyde, så jeg har taget noter - såsom at man fryser tæerne(her fryser man om tæerne), man tøgger tøggummi( tyggegummi) man går til noget 2 gange i ugen( om ugen) og der er meget, som er vældig et eller andet - nå, må bare klare mig igennem i 36timer, det kan man vel holde ud ????? - :)) :)) Skal som belønning på min yndlingsstaudeplanteskole og også besøge Lene's butik :clap: :-D :clap:

Tror jeg lyder lidt for meget af Nordsjælland - men jeg vil prøve at sige så lidt som muligt ! :)) :)) Man kunne selvfølgelig også være 'undercover' og lade som om man er englænder - dem har jyder da vist ikke noget specielt imod ? Vel ? :doh: =)) =)) =))[/quote]

Vi har såmæn heller æ' så mejet imo' køvenhavner, så længe de æ' blir for læng! =)) Er faktisk gift med en nordsjælland, og han er nu faldet meget godt til i det jydske, så vi er nok ikke så slemme som vi lyder
Besvar