Sølv øreringe på ebay

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Hej!
Er der nogen af jer, som har købt sølvøreringe på ebay ..... :think:
Skal man holde sig fra det ?
Er der nogen steder man kan være sikker på kvaliteten ?' :)-
Har kigget på/hos Dreambell ... men synes alligevel ikke der er de store besparelser i forhold til "sikkerheden" i DK ! Eller er det bare mig ??? :snooty:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
De har ikke de samme regler i udlannet som her i Dk og der er nogen som har købt sølv kæder som så hviste sig at være forsølvet. Og de blev nemlig taget i kontrold af "sølvpolitiet". jeg må sige at jeg aldrig køber andre steder en hos ravstedhus da jeg ved at de er underlagt sølvkontrolden og jevnlig selv sender deres ting ind og at de får taget stikprøver.
men det er jo op til dig om du tør at løbe risikoen for at det kun er noget ulødigt metald som har fådet et lag forsølving du får hjem.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Og det er lige præcis det jeg ikke gider - altså få ting hjem som ikke dur .... ;) Så hvis der var nogen som vidste noget ... :p
Har indtil videre købt hos Ravstedhus ... samt nordic beads .... nogen som har erfaring med sidst nævnte ?

Nææææ jeg er blevet rubin :)- :D
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Du kan rolig handle ved Dreambell. Har kun gode erfaringer med dem og synes da også de er rimelig billige :clap: .
Porto og ekspedition er meget dyrt ved Ravstedhus, når man køber som privat-kunde :p .
Har du prøvet i England? Synes at have købt noget derovre engang som var godt :think:
Pia
Opal
Opal
gå langt uden om free shipping og sterling, lige der svindles der kraftigt- ikke at jeg fordømmer free shipping overhovedet. hvis du vil have et par eksempler på denne kombi. af sterling-free shipping og gedigen svindel, så vil jeg gerne illustrere det.

brug din sunde fornuft, visse ting er f'or billige

prøv at søge på hill tribe earring og se grundigt på forhandlerens karakterer
Billede LOKE'S GHOST
Love-Shopping
Opal
Opal
Jeg handler os ved Dreambell..
Knus fra Katja
Besvar