Kumihimo

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Er der mon nogen af jer piger der kender fletteteknikken Kuhimino.
Nu har jeg prøvet at flette på en lille skumgummi pude, men jeg syntes ikke at flettet bliver stramt nok, hvad gør i evt.
Jeg fletter med 1, eller 2 mm lædersnørre, eller 1, eller 2 mm Nylon, men jeg syntes at det bliver alt for løst, og jeg kan ikke rigtig se hvad jeg skal gøre for at stramme mere end jeg gør. B-) :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jeg fletter meget i kumihimo, når jeg har trådene ned midt i skumblokkens midte holder jeg med hånden meget stramt op mod undersiden mens jeg knytter. Du er velkommen til at sende en pb så får du mit nr. og kan ringe til mig så kan det være jeg kan gejde dig gennem tlf.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Kontakt:
Mange tak, Anna Edith, jeg prøver lige dit råd først, for jeg tror nemlig også at jeg skal tættere på hullet i midten, ellers skriver jeg lige efter dit tlf nummer, tak for tilbuddet iøvrigt. :ymhug:

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Love-Shopping
Opal
Opal
anna-edith skrev:Jeg fletter meget i kumihimo, når jeg har trådene ned midt i skumblokkens midte holder jeg med hånden meget stramt op mod undersiden mens jeg knytter. Du er velkommen til at sende en pb så får du mit nr. og kan ringe til mig så kan det være jeg kan gejde dig gennem tlf.
Jo sådan gør jeg også, det er vigtig at sørge for at holde godt stramt fra starten af...
Knus fra Katja
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Kontakt:
Tak piger, jeg har ikke lige haft tid til at prøve endnu, men jeg skal nok give lyd, om det hjalp, når jeg får tid. :ymhug:

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar