Jeg havde i forvejen en hjemmeside, da jeg har haft Kennel.
Der har jeg lagt nogle få smykker ind. Så vidt jeg har forstået, kan man sælge på hobbybassis, hvis din indtjening er under 50,000 kr. ... men vi har cvr.
Jeg har gemt alle mine Fakturaer, skrevet alle salg ned .... har ikke givet overskud endnu ... men det siger vi ikke til nogen ...
Jeg sælger mest til kollegaer, veninder, holder Smykkeparties, samt Julemarkeder ....
Men må nok sige, at der skal lægges STORT benarbejde idet, hvis man vil have overskud ....
Jeg synes nu det er dejligt, at købe smykkedele (shoppedelen er rigtig vigtig ) og sidde og arbejde og få idéer ... udveksle erfaringer .... hos mig skal jeg bare have mine "udgifter" dækket hvis jeg sælger til familie/venner ...
Tror mange herinde har det på samme måde - overskud skal vi være glade for at få ....
Kirsten skrev:Jeg havde i forvejen en hjemmeside, da jeg har haft Kennel.
Der har jeg lagt nogle få smykker ind. Så vidt jeg har forstået, kan man sælge på hobbybassis, hvis din indtjening er under 50,000 kr. ... men vi har cvr.
Jeg har gemt alle mine Fakturaer, skrevet alle salg ned .... har ikke givet overskud endnu ... men det siger vi ikke til nogen ...
Jeg sælger mest til kollegaer, veninder, holder Smykkeparties, samt Julemarkeder ....
Men må nok sige, at der skal lægges STORT benarbejde idet, hvis man vil have overskud ....
Jeg synes nu det er dejligt, at købe smykkedele (shoppedelen er rigtig vigtig ) og sidde og arbejde og få idéer ... udveksle erfaringer .... hos mig skal jeg bare have mine "udgifter" dækket hvis jeg sælger til familie/venner ...
Tror mange herinde har det på samme måde - overskud skal vi være glade for at få ....
Jeg er jo lige startet, fordi jeg manglede en hobby. Derfor er jeg også stadig grøn i det, med mine smykker. Men jeg synes godt nok jeg efterhånden har smidt mange penge i materialer, og slet slet ikke fået overskud endnu
Og jeg sidder her, og har lyst til at bruge endnu flere penge på materialer... Men jeg har ik nogen penge *GG*
Vi har en webshop der handler med materialer, og vi henter bla. kunderne via google reklamer.
Jeg sælger også mine egne smykker, men mest til venner og bekendte
lene skrev:Vi har en webshop der handler med materialer, og vi henter bla. kunderne via google reklamer.
Jeg sælger også mine egne smykker, men mest til venner og bekendte
I øvrigt velkommen til vores forum.
Din side var en af dem jeg rundede da jeg skulle starte med at købe materialer, så jeg blev også lidt overrasket da jeg så du også var herinde. Hehe.
Hvis der ikke omsetes for over 50000kr behøver man ikke at være momset, men man skal altid opgive sit salg til skatte væsnet, for ellers er det sorte penge.
Jeg har også en hjemmeside men det giver slet ikke overskud Men for miig handler det heller ikke om det, jeg ser det som en hobby og som så mange andre hobbyer koster det jo lidt . Men jeg sælger mest på markert og til venner og bekendte og så er jeg jo også selv glad for smykker.
Hilsen Susanne
Havfruen skrev:Hvis der ikke omsetes for over 50000kr behøver man ikke at være momset, men man skal altid opgive sit salg til skatte væsnet, for ellers er det sorte penge.