Nyt smykketræf???
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Vil også gerne med, men kan ikke før anden halvdel af September
, så hvis det kan skydes dertil så

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Og jeg er selvfølgelig også klar igen..

Kan I evt spytte nogle datoer frem for de næste 2 mdr, så ser vi hvor der kan være flest tilmeldinger og tager den derfra..
Indtil videre kan jeg alle weekender.
Jeg tænker at søndag kl 13 er et meget godt tidspunkt, så hvis I tager udgangspunkt i det i første omgang.
Kan I evt spytte nogle datoer frem for de næste 2 mdr, så ser vi hvor der kan være flest tilmeldinger og tager den derfra..
Indtil videre kan jeg alle weekender.
Jeg tænker at søndag kl 13 er et meget godt tidspunkt, så hvis I tager udgangspunkt i det i første omgang.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Lige nu er kalenderen fri d. 26.september (dog først efter kl. 13)
d. 3. oktober
d. 17. oktober
- det var godt nok ikke mange frie søndage, men sådan er det når der er udstilling, fødselsdage i familien, en lille weekendtur til Ålborg - en forlænget weekend i Madrid osv osv..... men jeg vil rigtig gerne med til perletræf
d. 3. oktober
d. 17. oktober
- det var godt nok ikke mange frie søndage, men sådan er det når der er udstilling, fødselsdage i familien, en lille weekendtur til Ålborg - en forlænget weekend i Madrid osv osv..... men jeg vil rigtig gerne med til perletræf
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Af de datoer Lise S har foreslået synes jeg at 3 oktober lyder bedst. Hvad synes I andre? 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg er også interesseret, kan godt den 3. oktober
3 oktober er også fino for mig. Har ingen aftaler så langt fremme i kalenderen. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Som udgangspunkt hos Rumlebumle (Lotte) i Virum...jinx skrev:Hej Alle
Hvor er det nu i holder den smykke dag, kan godt være det er skrevet et sted men kan ikke lige finde det
Hilsen Jinx
(Hvis hun stadig vil have en masse perletosser på besøg... Der hiver og flår i alle hendes skønne materialer..)
De bedste hilsner
Mette
Mette
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
3. okt. passer også fint i min kalender, så jeg er frisk

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk