Hvad går et smykke traf ud på, har jo aldrig været med til et hos jer, kan se nogle skriver det bliver dejligt at se alle jer tøser igen, men er er mand velkomen sammen med min kæreste som også laver smykker , vi vil gerne vide hvad det går ud, for det kunne da være dejligt at møde andre smykke folk som man kan få nogle gode konatkter
Selvfølgelig er I begge velkomne. Hvis det går som sidst bliver du ikke den eneste hane i kurven for der var da 2 haner og en han-kylling (Lottes søn).
Men sidst vi mødtes havde flere af os taget ting med til salg/bytte så det startede vi med at kaste os frådende over. Da alle havde set alt, byttet og købt, sad vi og hyggesnakkede og der blev vist lidt ting som nogle af os ikke helt kunne finde ud af (f.eks havde jeg ikke været modig nok til at lave elastik-armbånd fordi jeg var bange for at knuden ville gå op så det var der en af pigerne der viste os). Nu har jeg lavet ligeså mange hvis ikke flere elastik-armbånd end wire-armbånd for det er jo meget lettere. Lottes mor havde bagt og der blev drukket sodavand i stor stil. Så I skal forberede jer på en masse kaglen frem og tilbage men det er frit hvornår man vil gå.
Jeg håber I har lyst til at komme hvis vi kan finde en dato der passer de fleste.
bliver jeg ikke den eneste mand griner, det er jeg glad for, vi håer at der liver fundet en dag som også ville passe os så vi kan komme til at møde andre smykke folk
Ole: Det kunne da være fantastisk hvis du kunne komme.. Og selvfølgelig tager du din kæreste med. Som Charlotte meget udførligt har skrevet, så snakker vi og har det bare hyggeligt. Er der nogen der er i tvivl om noget, hjælper vi hinanden i det omfang vi kan.
Ville I have mulighed for at deltage den 1 August?
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton