Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
mace skrev:
dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...
Flytter du til strøby og er det strøby lige uden for køge ?
kun i 2 mdr. vi bor i vores campingvogn hele sommeren... og ja det er strøby 12 km syd for køge... kender du strøby?
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...
Har I så bygget til campingvognen?? B-)
Når nu du har så meget perlegrej med?? Tænker lidt, at der da ikke er plads til din familie.. =)) =))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Shawnee skrev:
Har I så bygget til campingvognen?? B-)
Når nu du har så meget perlegrej med?? Tænker lidt, at der da ikke er plads til din familie.. =)) =))
Det er jo på en campingplads, så familien kan vel sove i et telt :)) =))
mace
Safir
Safir
dimsedutten skrev:
mace skrev:
Flytter du til strøby og er det strøby lige uden for køge ?
kun i 2 mdr. vi bor i vores campingvogn hele sommeren... og ja det er strøby 12 km syd for køge... kender du strøby?
Ja jeg bor ikke så langt fra strøby, jeg bor på stevns ca 16km udenfor køge
Besvar