Billeder fra markedet!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så fik jeg endelig lidt weekend og tid til at nusse med billeder fra de sidste uger :-D
Her kommer lidt fra min bod på Trapholts pinsemarked.

Billede

Man kan ikke se prisskiltene, men de var printede ud fra computeren. På de store fine sæt, var der en titel og beskrevet materialerne. Jeg havde også lagt en lille seddel omkring hvad kobber er, samt en seddel om hvem "danagonia" er. De blev læst flittigt.

Billede

Af en eller anden grund var der rigtig mange mænd henne og kigge hos mig, og jeg fik mange efterspørgsler på smykker til mænd, især med Tors hammer. Så det må jeg lige have lavet til næste gang. :ymblushing:

Billede

Jeg havde også værkstedet med, så jeg kunne sidde og arbejde imens. Det var ganske populært. Det ser lidt rodet ud på billedet, men tror ikke man tænkte over det, når jeg sad og arbejdede.

Billede

Så har jeg jo været udgivet i et amerikansk smykkeblad. Det havde jeg også med på markedet.

Billede

Det var en MEGET lang weekend at sidde der, og jeg skal helst sikkert ikke med på noget der vare så lang tid igen. Jeg venter til der kommer julemarkeder før jeg skal afsted igen :-D
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Det ser rigtig godt ud Camilla og god idé med det lille værksted. Sjovt at se billeder af din udstilling, dine smykker er virkelig flotte og tager sig godt ud :)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
det ser rigtig godt ud!! jeg elsker bare din smykker :D
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Rigtig flot stand du havde :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
en fin stand du havde lavet og en god ide med at lave noget når du er der for det kan folk godt lide.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
det ser slet ikke rodet ud - men rigtigt godt organiseret - tror det er hyggeligt at potentielle kunder ser dig sidde og nørkle og tillykke med publiceringen i bladet - young rising Danish jewelry-artist
Senest rettet af Pia søn 30. maj 2010 17:24, rettet i alt 1 gang.
Billede LOKE'S GHOST
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det ser rigtig godt og indbydende ud :ymhug:

God ide med et lille arbejdsværksted, det er altid spændende at se kunstneren arbejde :clap: :clap: :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar