Mine Børn..!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Det er nogle dejlige børn du har der Katja, og ja, de bliver store alt for hurtigt. Mine er 19, og 22 år.
Jeg håber sørme da ikke at man er for gammel til at få børn når man er 30 , min svigersøn er lige blevet 28 år, og jeg tror da gerne at de vil vente lidt med børn til de er færdige med deres udannelser. :)-
Min datter læser til sociolog og er færdig i 2012, og min svigersøn er pædagog, men vil vist gerne have en overbygning på sin uddannelse.
Jeg vil glæde mig til børnebørn, jeg håber ikke at jeg kommer til at føle mig alt for gammel :D
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Bittemaj
Perle
Perle
Søde børn du har,nyd dem,mens de er så små,jeg har selv 2 piger på 26 og 17,den store har gjort os til bedsteforældre,en dreng,så det var skønt at få småfolk i huset igen
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Sikke nogle dejlige børn, du har.

Og man er altså ikke for gammel til at få børn, bare fordi man har rundet de 30 år. Det er efterhånden meget almindeligt, at de unge venter med at få børn til de selv har fået en uddannelse, og så er de let over 30 år, inden de kommer så langt, at der står børn på ønskesedlen.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Love-Shopping
Opal
Opal
Lise skrev:Sikke nogle dejlige børn, du har.

Og man er altså ikke for gammel til at få børn, bare fordi man har rundet de 30 år. Det er efterhånden meget almindeligt, at de unge venter med at få børn til de selv har fået en uddannelse, og så er de let over 30 år, inden de kommer så langt, at der står børn på ønskesedlen.
Mange tak... Ja det siger jeg også, det han jeg bare ikke få kæresten overbevist om.. Han er for gammel siger han :doh:
Knus fra Katja
Besvar